söndag 6 juni 2010

i think about things i really don't want to know

Vad gjorde du kl 08 imorse: somnade om
Vad gjorde du för 15 min sedan: hängde tvätt
Det sista du sa högt: något om min tvätt
Det senaste någon sa till dig: något annat om min tvätt
Vad har du druckit idag: kaffe, äppeljuice, mintte
Vad var det senaste du åt: frukost
Vad var det senaste du köpte: en dricka på gatwick airport
Vad är det för väder hos dig nu: det är grått
Favoritklädsel: joddlarhatten har även beige trenchcoat.
Favoritlåt just nu: K'naan Stop for a minute
Vad ser du om du tittar till höger: ett hyfsat välstädat skrivbord

Vad gör dig glad just nu: att min dissertation är klar, att stockholm/rävsta var fint, planering inför österlenextravaganzat, att det är mindre än tre veckor kvar nu (vilket också ger mig panik) och att det snart får vara sommar
Humör just nu: förvirrad
Vad ska du göra härnäst: läsa om landreform i zim och sa
Kläder just nu: min illapassande trasiga jeans, ett linne utan passform, randig cape som varit jenny's, lina's och nu min.
Vad är viktigast för dig: att glee-säsongen inte slutar

Längtar du mest efter just nu: den 22 juni, den 20 juli och den 21 augusti

Inga kommentarer: